Ketenpartner-tevredenheidsonderzoek Ambulancezorg

Wij spannen ons elke dag in om 24/7 de beste ambulancezorg te verlenen. Een goede samenwerking met de huisartsen draagt in belangrijke mate bij aan goede zorg voor onze patiënten. Daarom willen wij middels een ketenpartnertevredenheidsonderzoek inzicht krijgen in hoe jullie de samenwerking met ons ervaren. 

De inzichten die dit onderzoek oplevert, gebruiken we om de samenwerking, waar nodig, verder te verbeteren. Graag nodigen wij jullie bij deze uit om de vragenlijst van het ketenpartnertevredenheidsonderzoek in te vullen.

E-mail of QR-kaartje
Meedoen kan vanaf 01 maart tot 30 april 2023.
De vragenlijst wordt via de e-mail of via een QR-kaartje (unieke QR-code) aangeboden. 
Voor het versturen van de vragenlijst gebruiken wij een e-mailadres dat bij ons bekend is. Wil je niet meedoen via e-mail, geeft dit dan door aan Marieke Heinst. Contactgegevens staan hieronder.
En wil je helemaal níet meedoen, dan kun je de e-mail verwijderen als deze binnenkomt.

Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 8 minuten.
Gegevens en resultaten worden anoniem verwerkt en zijn niet herleidbaar. 

Vragen
Met vragen over het ketenpartnertevredenheidsonderzoek kun je contact opnemen met Marieke Heinst, beleidsmedewerker Kwaliteit en informatieveiligheid bij Ambulancezorg Gelderland-Midden. Contactgegevens: marieke.heinst@vggm.nl of 088 3555214. Werkdagen maandag t/m donderdag.